Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

ANNA DEL RUSSO'NUN VİTAMİNLERİ


"Aksesuarlar moda için vitamin gibidir ve vitaminler gibi özgürce kullanılmalıdır."  diyen ve maksimalizmi sokağa taşıyan Anna Del Russo'nun H&M ile olan işbirliğini duyurulduğu günden beri konuşuyoruz. Her sezonu, tasarımcılarla olan işbirlikleri ile neredeyse sallayan fast fashion marka -itiraf edelim- bu sefer heyecandan nefesimizi kesti. Lansmanı, lookbook görselleri ayrı olay olan bu işbirliğini her yerde görmekten,okumaktan biraz sıkılsam da bu postu bir görev biliyorum :) Vogue Japonya'nın moda direktörünün abartılı tarzını yansıttığı bu tasarımlar tüm dünyada 4 Ekim'de satışa sunuluyor. Türkiye'de sadece İstinye Park'ta satışa sunulacak ve herkes sadece bir ürün alabilecek. Ben de sadece bir ürün kotasına aldırmadan istediğim modelleri topladım. Altın renginin turkuvaz, turuncu ve yeşille olan birlikteliğini çok sevdim. Anna kadar abartılı bir tarzım yok, dolayısıyla her bir parçayı ayrı ayrı kullandığımı hayal ediyorum. Favorim küpeler ve bilezikler.(Nedense en çok şifon beyaz ya da siyah gömleklerle bir araya geliyorlar kafamda.) Evet o bavula ve çantalara da ayılıp bayılmadım :) Deri çizmeleri günlük kombinlerime kolayca adapte edebilecekken dore botu uzun dans gecelerine saklayabilirim.Güneş gözlüğü ve  babeti biblo niyetine sergileyebilirim :)









Yorum Gönder

0 Yorumlar